Qui som

Càritas Parroquial de Tàrrega té com a finalitat ajudar a les persones que més ho necessiten amb independència de la seva raça, creença, sexe, orientació personal… aquells que viuen en precarietat o exclusió social quan no hi ha altres mecanismes socials que ho cobreixin. A més a més, també sensibilitzem la societat d’aquests fets i hi denunciem les injustícies. Per a  nosaltres el més important és que tothom pugui viure amb dignitat.

“ Tot ésser humà posseeix una dignitat que, no obstant la persona existeixi sempre dins d’un context social i històric concret, no podrà mai ser disminuïda, violada o destruïda sinó que al contrari, haurà de ser respectada i protegida si es vol realment construir la pau.”

– Joan Pau II –
( XXXIV Assemblea general de les nacions unides. Nova York, 2 d’octubre de 1979)

A la vegada, Càritas Parroquial de Tàrrega junt amb 28 Càritas Parroquials forma part de  Càritas Diocesana de Solsona, que forma part de Càritas Catalunya, que està confederada per Càritas Espanyola.

Treballem per posar en valor la doctrina social de l’Església: treballem per tal d’afavorir el dret a la vida justa que tenim tots els éssers humans.

Per a fer possible aquesta tasca comptem amb la col·laboració de voluntaris, socis, una junta directiva, els professionals i evidentment, els beneficiaris dels nostres programes.

caritas-tarrega