Programa vellesa

programa-vellesa-caritas-tarrega

Programa vellesa, voluntariat i Càritas a la residència

Amb aquest programa fem companyia a la gent gran i l’animem una mica. Les voluntàries del programa realitzen les visites domiciliàries setmanals a persones grans que viuen soles, o que precisen de les nostres visites. També col·laborem amb les residències Sant Antoni o Llar d’avis del Carme, acompanyant, animant i estimulant les capacitats dels residents. Cada primer divendres de mes, Càritas a la residencia va a la Residència Sant Antoni a oferir als avis un programa d’animació.

Una vegada a l’any fem una trobada de formació per tal de dur a terme el millor possible aquest programa.

En aquest programa també ens encarreguem de la tasca d’acollida inicial dels voluntaris, tot fent-los una entrevista per tal de conèixer les seves preferències i explicar-los els programes en els que poden col·laborar; d’aquesta manera segur que acabem trobant l’activitat que  s’adequa millor a cada voluntari.