Conveni entre Càritas Parroquial de Tàrrega i l’ Obra social “la Caixa”

Signatura del conveni entre Càritas Parroquial de Tàrrega i l’ Obra social “la Caixa”

Dilluns 5 d’agost, Càritas Parroquial de Tàrrega i l’Obra Social “la Caixa” van firmar un conveni de col·laboració amb l’objectiu de lluitar contra la pobresa infantil i l’ exclusió social.

Aquest està dins el marc del Programa d’Ajuts a Projectes d’Iniciatives Socials que té l’ Obra social “La Caixa” i ens ha otorgat 17.150€.

En la signatura del conveni hi eren presents Ezequiel Rufes, President de Càritas Parroquial de Tàrrega i Josep Galve, Director de Banca d’Institucions de CaixaBank a Lleida.

Gràcies a aquesta col·laboració hem pogut veure néixer “Un món d’oportunitats”.  Un projecte que permetrà donar resposta als infants de Tàrrega que viuen en risc de pobresa i exclusió social.

Amb “Un món d’oportunitats” atendrem integralment a aquests infants i a les seves famílies. A través d’ un equip de professionals i voluntaris abordarem l’ àrea educativa, de lleure i de necessitats bàsiques, fent o proporcionant activitats com: el suport socioeducatiu (reforç escolar); activitats extraescolars i oci familiar; beques de menjador escolar; treball amb famílies (tallers de competències parentals, tallers d’economia familiar, assessorament legal, orientació laboral i ajudes econòmiques per necessitats bàsiques).