Campanya Sense Llar 2018

ESTIC TANT A PROP QUE NO EM VEUS

Campanya Sense Llar 2018

En la campanya del 2018 d’aquest any volem dir ”PROU”: de vulneracions de drets, d’invisibilitat de sofriment , de viure al carrer, d’inseguretat, d’agressions, de no poder accedir a una vivenda… en definitiva de no tenir una llar.  A més, afirmem que Ningú Sense Llar és possible. Després de 26 anys de Campanya ens podria vèncer el  desànim i pensar que no és així, però sabem que no és ni una fantasia ni una il·lusió , sinó que és possible. Per això, és necessari el compromís de les administracions , de les entitats socials i de la ciutadania.

Per això demanem:

Un model de societat diferent que  es basi en la justícia i el compartir en detriment del consumisme. Que escolti  tot el món i que protegeixi i promocioni les persones facilitant l’acompanyament necessari per assolir el seu projecte de vida. Un model que garanteixi el dret a la vivenda, a una renda bàsica garantida i a l’accés als servies bàsics.

Una major implicació de la societat civil com a constructora del bé comú, aprenent a mirar les persones sense llar amb les quals ens creuem cada dia i entenent la seva situació com una vulneració dels drets humans.

Una informació més propera a la realitat de les persones sense llar que s’allunyi de mirades estereotipades i/o sensacionalistes per a no deshumanitzar sinó per humanitzar i conscienciar que tots som persones.

I TU, QUÈ DIUS ?

Digues prou!!!